ack delen. Hij zou me zeggen 'kijk of ze dit

#1 von caicai2017 , 11.10.2018 04:18

Zowel het spel als de persoonlijke stijl van Russell Westbrook hebben een unieke uitbarsting. Achter elk is er balans tussen een nauwgezette aandacht voor detail en een houding zonder angst. Dat komt omdat Westbrook sinds de middelbare school, zowel op als buiten de baan, een eenvoudig leidend principe heeft gevolgd: "Als ik voor een uitdaging sta, ren ik er - niet weg van", zegt hij.
Die kijk wordt vastgelegd door een persoonlijke mantra, "Why Not?Nike Air Huarache Femme " Het bepaalt hoe Westbrook speelt, hoe hij zich kleedt en nu, vooral met zijn eerste signature-sportschoen, de Jordan Why Not Zer0.1, hoe hij zijn verhaal deelt.
"Als een kind dat opgroeit in LA en in de rij staat om de schoenen van andere Nike Air Max 90 Mujer Rosa mensen te pakken, word je je bewust hoe gelukkig je bent om sneakers te krijgen," zegt hij. "Om hier nu te kunnen zitten en mijn eigen schoen vast te houden is een eer."
Gemaakt voor het dynamische spel en de persoonlijkheid van de regerende MVP en modekoning, wordt de Jordan Why Not Zer0.1 benadrukt door zijn soepele vamp, die, passend bij Westbrook, een tweeledig Nike Air Vapormax Femme doel biedt. Eerst en vooral dient het voor de MVP's belangrijkste schoenenbehoefte: voorvoetinsluiting. Westbrook speelt hoog op zijn tenen, altijd klaar om naar de hoepel te duwen of een rebound om te zetten of te stelen in een snelle Adidas Superstar Femme Rosepauze. Hiervoor heeft hij stabiliteit nodig over de zooleenheid, zodat geen toegevoegde beweging de respons minimaliseert bij het veranderen van richting of het verkrijgen van maximale stuiting in het rek. De combinatie van zijn stijl, specifieke Adidas Superstar Mens prestatiebehoeften en de Jordan Brand-ziel, het eindresultaat is een futuristisch silhouet met een bovenzijde van een gesmolten mesh, Zoom Air-eenheid over de volledige lengte en een geperst voorgevormd pyloonschuimstuk. Achter de schermen werkt Westbrook nauw samen met de Jordan-ontwerpers en de apparatuurmanager van Thunder, Wilson Taylor, om ervoor te zorgen Nike Air Max 90 Mujer Azules dat zijn feedback helder en bondig is. 'Russ is een op details gerichte kerel. Hij pakte alles op [bij het testen van de schoen], "deelt Taylor.
Na elke slijtage-test is Taylor verantwoordelijk voor het doorgeven van de gedachten van Nike Air Max 90 Femme Rose Westbrook aan het Jordan-team. "Na elke test zou hij wat feedback delen. Hij zou me zeggen 'kijk of ze dit kunnen doen. Kijk of ze hier de vulling kunnen verlengen. "Het was een goed proces," zegt hij. Dat deel van het proces, het kiezen van de pasvorm en het gevoel, is elementair voor Westbrook. Hij wil dingen comfortabel maken. Hij wil het allerhoogste vertrouwen in zijn gereedschap, ook al moet het in het onkruid komen. "Het grootste deel is de hoeveelheid comfort en veiligheid die de schoen biedt," zegt hij. "Het stelt me ??in staat om snel te bewegen en te springen, iets waarvan ik denk dat het Nike Air Max 2017 Femme heel erg belangrijk is."
Uiteraard is het er ook goed uitzien goed. Dat is waar het tweede element van schoenenontwerp, het toevoegen van persoonlijke stijl, een rol gaat spelen.
"Mijn favoriete onderdeel van het ontwerpproces is verhalen Nike Air Max 270 Mujer vertellen", zegt Westbrook. "In staat zijn om mijn verhaal te vertellen via kleurstellingen en op verschillende tijdstippen tijdens het seizoen is erg leu

caicai2017  
caicai2017

other people’s shoes, you become aware of how
e che abbiamo; c'è una lunga storia d

Xobor Forum Software ©Xobor.de | Forum erstellen